lørdag 25. desember 2010

Christmas greeting from La Casa de Amor



Here comes the Christmas greeting from La Casa de Amor. It have been so much to do before Christmas with working in the house, preparing for my job and regular Christmas preparation. Above is one of our Christmas gifts that was packed with love and delivered to my dear cousin just before the church started on the Christmas eve. I had look forvard to a quiet morning Christmas eve where I had time to write Christmas greeting on the blog, but it didn't come like that. After buying the last Christmas gifts, when I was on Ikea to get second part of our kitchen, my car wouldn't start. Late at night I had too call Falcken, and the car was taken to a car repair chop in Oslo. Since the place was closed, I got to place it outside the gate. I pray that my car with my kitchen will be safe there! Myself I was lucky to be able to spend the rest of the night with some dear friends, before I could take the train home on the morning Christmas eve. Christmas holiness and peace came when everything was ready, and we were together with the family at my parents place in the evening.
La Casa de Amor wish all readers a peaceful Christmas holiday and a blessed new year with a picture taken from our kitchen window, the beautiful view of the sea.


Her kommer julehilsen fra La Casa de Amor. Det har vært så mye å gjøre før jul
 med å jobbe i huset, forberede jobben min og vanlige juleforberedelser. 
Ovenfor er en av våre julegaver som ble pakket med kjærlighet og levert til min 
kjære kusine rett før kirken startet på julaften. Jeg hadde sett frem til en rolig 
morgen juleaften der jeg hadde tid til å skrive julehilsen på bloggen, men det ble ikke sånn. Etter å ha kjøpt den siste julegaven, da jeg var på Ikea for å få andre delen av kjøkkenet vårt, ville bilen min ikke starte. Sent på kvelden måtte jeg 
ringe Falcken, og bilen ble tatt med til et bilverksted i Oslo. Siden stedet var stengt,
 var jeg nødt til å plassere den utenfor porten. Jeg ber om at bilen min, med 
kjøkkenet mitt vil være trygt der! Selv var jeg heldig å kunne få tilbringe resten av natten hos noen kjære venner, før jeg kunne ta toget hjem på morgenen
 julaften. Julehøytidstemningen og julefreden kom da klokkene hadde ringt julen
 inn, alt var ferdig og familien var samlet hos foreldrene mine på julekvelden.

La Casa de Amor ønsker alle lesere en fredelig julehøytid og et velsignet nytt år med et bilde tatt fra kjøkkenvinduet vårt, den vakre utsikten over havet.



2 kommentarer: